Saturday, May 14, 2011

Cinta Itu Buta

Salahkah bila aku mencintaimu
Dan berharap engkau kan jadi milikku
Walau banyak yang bilang kau tak pantas untukku

Sayang ku mohon jangan tolak cintaku
Jiwa ragaku ini hanya untukkmu
Aku rela berkorban demi cintamu itu

Biarlah orang berkata apa

oooh ooooo Manusia tiada yang sempurna
oooh ooooo Ku terima kau apa adanya
oooh ooooo Yang penting aku bahagia
oooh ooooo oooh ooooo

Sayang ku mohon jangan tolak cintaku
Jiwa ragaku ini hanya untukkmu
Aku rela berkorban demi cintamu itu

Biarlah orang berkata apa

oooh ooooo Manusia tiada yang sempurna
oooh ooooo Ku terima kau apa adanya
oooh ooooo Yang penting aku bahagia
oooh ooooo oooh ooooo

Biarlah orang berkata apa

oooh ooooo
oooh ooooo

oooh ooooo Manusia tiada yang sempurna
oooh ooooo Ku terima kau apa adanya
oooh ooooo Yang penting aku bahagia
oooh ooooo oooh ooooo

oooh ooooo Manusia tiada yang sempurna
oooh ooooo Ku terima kau apa adanya
oooh ooooo Yang penting aku bahagia
oooh ooooo oooh ooooo

No comments:

Post a Comment

 

catatansitomboy